آموزش نقاشی کودک

آموزش نقاشی کودک یکی از برنامه های آموزشی والدین در سال های کودکی فرزندان می باشد. زیرا نقاشی هنر به تصویر کشیدن تخیلات و عواطف انسان ها است و نقاشی کودکان تصویری است که از نظر موضوعی اهمیت زیادی برای آن ها دارد. اما قبل از آموزش نقاشی کودک بهتر است او را با رنگ های اصلی و فرعی آشنا کنید. تا آن ها با انواع رنگ ها آشنا شوند. یکی از روش های جذاب آشنا کردن کودکان با رنگ ها که ضمن ایجاد سرگرمی و نشاط بار آموزشی نیز دارد بردن کودکان به طبیعت و معرفی اسامی رنگ ها از طریق اشیا و موجودات موجود در طبیعت می باشد. رفتن به طبیعت فایده دیگری نیز دارد و آن این است که کودکان با الهام از طبیعت حین گردشگری موضوعات خوبی را برای نقاشی کردن می یابند و می توانند با تشویق و کمک شما والدین مهربان نقاشی های زیبا بکشند. البته فراموش نکیند که نقاشی کودکانه بهتر است شامل موضوعات قابل درک برای کودک باشد تا کودک از کشیدن تصاویر مربوطه خسته نشود و نقاشی کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای او شود. در ادامه موسسه تحقیقاتی فکرآفرین بدلیل اهمیت موضوع آموزش نقاشی به  کودکان و تآثیر آن در پرورش فکری کودکان و همچنین جهت آشنایی هر چه بهتر شما کاربران محترم با چگونگی این نوع آموزش، به بیان تصویر مرحله به مرحله تعدادی آموزش نقاشی کودک و نوجوان پرداخته است.

1390/08/20 00:00

نقاشی پروانه با کف دست

نقاشی با کف دست همیشه از جذاب ترین فعالیت های نقاشی برای سنین پیش از دبستان بوده است. در اینجا میخواهیم نقاشی یک پروانه با کف دست را آموزش دهیم.

لوازم مورد نیاز :

- گواش زرد و آبی

- قلم مو

- ماژیک مشکی

همانطور که در شکل می بینید این فعالیت بسیار ساده و در عین حال لذت بخش است .کافی است با ماژیک بدن پروانه را بکشید.سپس کف  دست را آغشته به رنگ کنید و به عنوان بال پروانه روی کاغذ بزنید .

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

سما

یه چیز جدید هست جالبه

پاسخ
برچسب ها : 
       
          ورود به صفحه آموزش کاردستی