اسباب بازی فومی

کتاب عروسکی

پازل سه بعدی
اسباب بازی کودک
بازی بزرگترین جلوه زندگی هر انسان در دوره کودکی ست ، در هنگام بازی کردن کودکان یاد میگیرند، تجربه می کنند، عبرت می گیرند، قدرت تصمیم گیری و انتخاب را شناسایی می کنند و این توانایی را در وجودش رشد می دهند.
و در این میان قطعا اسباب بازی کودک اهمیت چشمگیری دارد و مسلما در تسریع مسیر یادگیری کودک می توانند موثر باشند. کودکان اسباب بازی خود را به چشم یک وسیله برای بازی نمی بینند، بلکه به آن جان می بخشند تا بتوانند با آن بازی کنند، دعوا کنند، نصیحت کنند و یا حتی نگرانی های خود را به او ابراز کنند. اسباب بازی کودک موجبات شادی و آرامش کودک را فراهم می کند و حتما انتخاب نوع آن می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد تا شادی کودک را فراهم کند،اگر به نوع اسباب بازی کودک توجه نشود می تواند نوع نگرش او و تمایلاتش را به سمت دیگری ببرد.
به عنوان یک والدین آگاه حتما توجه داشته باشید اسباب بازی کودک تان از موادی که حاوی سرب هستند تولید نشده باشند. از نکات قابل توجه دیگری که می توان در خصوص اسباب بازی کودک به آن اشاره کرد این است که اسباب بازی مناسب باید موجبات بازی کودک را فراهم کند ، نه این که اسباب بازی، بازی کند و کودک به تماشای آن بنشیند، مانند اسباب بازی های باطری دار.
اسباب بازی کودک باید به نوعی باشد که خلاقیت را در کودک شکوفا کند و او را وادار کند تا برای پیدا کردن جواب درست فکر کند و در هر بار اشتباه خود بتواند از قوه تخیل خود استفاده کند و دوباره تلاش خود را از سر بگیرد.