اطلاعات درباره نحوه خرید

طراحی و تولید پازل سه‌بعدی اشکال فکرآفرین با کیفیت بالا و دارای استاندارد از آلمان بوده و فروش پازل سه‌بعدی به صورت عمده و جزئی برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید و یا سفارش پازل 3 بعدی اشکال فکرآفرین از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا آدرس پست الکترونیکی و یا خرید آنلاین بخش فروشگاه اقدام کنید.برای سفارش به صورت عمده با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید تا لیست قیمت و توضیحات لازم به شما ارائه شود . 
021-33984955

فوم مسدود کننده دریچه کولر
فوم مسدود کننده دریچه کولر

فوم مسدود کننده دریچه کولر








 

 

 

 

فوم مسدود کننده دریچه کولر در صنعت به عنوان عایق حرارت، برودت، رطوبت و صوت قابل استفاده می باشد. فوم مسدودکننده دریچه کولر قابلیت نصب بر روی سطوح دریچه های کولر ( فلزی و غیر فلزی ) را دارا می باشد.با مسدود کردن دریچه های کولر در فصول سرد سال، به مقدار قابل توجهی در هزینه های انرژی و مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

مشخصات فوم مسدود کننده دریچه کولر:

فوم مسدود کننده دریچه کولر به دو صورت جعبه ای و سلفونی تولید می شود. همچنین هر بسته آن شامل 8 تا 12 قطعه چسب دو طرفه به رنگ سفید می باشد.

ابعاد: 120*50 سانتی متر

مزایای ​فوم مسدود کننده دریچه کولر:

فوم مسدود کننده دریچه کولر شامل فوم پشت چسب دار می باشد.

طریقه ی نصب مسدود کننده ی دریچه ی کولر:

طریقه نصب مسدود کننده دریچه کولر پشت چسب دار فومی با ابعاد 50 سانتی متر * 150 سانتی متر

1 - ابتدا چهار پایه ای مطمئن انتخاب نموده به طوری که به دریچه کولر تسلط کافی داشته باشید و سپس قاب دور دریچه کولر را با آب و مایع تمیز، خشک نمایید.( فراموش نکنید دریچه کولر را ببندید.)

2 - با خط کشی که بر روی بسته بندی است طول و عرض دریچه کولر را اندازه گیری کنید و مطابق آن فوم پشت چسب دار را برش دهید.( از چهار خانه های چاپ شده روی کاغذ کمک بگیرید.) و سپس کاغذ روی آن را به آرامی جدا کنید.

* دریچه جهت نصب پوشش آماده است.

3 - پوشش دریچه کولر که مطابق اندازه دریچه آماده گردیده را به قاب دریچه بچسبانید.(به تصویر توجه بفرمایید.)


ورود به صفحه فوم درزگیر