اطلاعات درباره نحوه خرید

طراحی و تولید ​کفپوش فومی حروف لاتین فکرآفرین با کیفیت بالا و دارای استاندارد از آلمان بوده و فروش ​کفپوش حروف لاتین به صورت عمده و جزئی برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید و یا سفارش ​کفپوش حروف لاتین فکرآفرین از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا آدرس پست الکترونیکی و یا خرید آنلاین بخش فروشگاه اقدام کنید. برای سفارش به صورت عمده با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید تا لیست قیمت و توضیحات لازم به شما ارائه شود . 
021-33984955

کفپوش حروف لاتین

کفپوش حروف لاتین                                                                                                                              کفپوش حروف لاتین                                

                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                    

کفپوش حروف لاتین محصولی مناسب برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان می باشد.این کفپوش از تکه های پازلی تشکیل شده و به راحتی قابل جمع کردن و استفاده می باشد.کفپوش حروف لاتین جهت یاد دادن حروف انگلیسی به کودکان بسیار کاربرد داشته و ضمن استفاده به عنوان کفپوش کف اتاق کوکان ازآن می توانید به عنوان آموزش زبان انگلیسی به کودکان نیز استفاده کنید.با کفپوش حروف لاتین میتوانید حروف انگلیسی را به کودکان خود آموزش دهید.

این کفپوش ها بهداشتی و سازگار با پوست کودکان بوده و به دلیل ضد آب بودن به راحتی قابل شستشو می باشند.

پازلی بودن قطعه های کفپوش، نصب آن را آسان نموده است.

رنگ بندی کفپوش حروف لاتین:

در رنگ های متنوعی تولید و به فروش می رسد.

مزایای کفپوش حروف لاتین:

از جمله مزایای کفپوش حروف لاتین استفاده کردن به عنوان کفپوش، ضربه ​گیر بودن کف اتاق ها و مهد کودک ها و در نهایت آموزش حروف لاتین می باشد.

مشخصات کفپوش حروف لاتین :

کفپوش حروف لاتین شامل ​2 عنوان ( کفپوش حروف لاتین و کفپوش حروف لاتین و اعداد ) می باشد.​این محصول برای سنین مختلف مناسب ​بوده و ​تعداد هر یک بسته آن 27 عدد ​( معادل 3 مترمربع ) ​می باشد.رنگ بندی ​های کفپوش حروف لاتین متنوع و شاد می باشد و در داخل یک کیف بسته بندی می شود.

ضخامت: 10 میلیمتر ​    ابعاد: 33*33 سانتیمتر   حروف: Z تا ​A      جنس: فوم       تعداد: 27 عدد