راه‌های خرید اسباب بازی
برای خرید اسباب بازی‌های فومی فکرآفرین به صورت عمده می‌توانید با شماره  تلفن ‌های شرکت تماس بگیرید .برای خرید اسباب بازی به صورت جزئی نیز از فروشگاه اینترنتی سایت بازدیدکنید.
اسباب بازی های فومی


بازی لی لی فومی

پازل سه بعدی اشکال

پازل سه بعدی کشتی

کتاب عروسکی فومی
 
خرید اسباب بازی

خرید اسباب بازی مناسب همواره یکی از مواردی بوده که والدین کودک بسیار به آن توجه داشته اند، اسباب بازی ای که علاوه بر جذابیت از نظر سلامت و بهداشت نیز برای کودک خطری نداشته باشد .
کودکان امروز دارای هوش و استعداد فوق العاده ای هستند که اگر به آن توجه شود می‌تواند آینده درخشانی را برای این کودکان رقم بزند. خرید اسباب بازی‌هایی که کودکان را مجبور به فکر کردن می‌کند می‌تواند یکی از راه های مناسب تقویت استعدادها و هوش کودکان باشد
.
همچنین خرید اسباب بازی مناسب سن کودک نیز مهم است، کودک در هر سنی نیاز به بازی با اسباب بازی همان سن را دارد، مثلا کودکی که تازه در حال دندان درآوردن است باید با اسباب بازی ای بازی کند که کاملا بهداشتی و نرم باشد و همچنین نرمی آن به قدری نباشد که کودک بتواند قطعه ای از آن را با لثه و یا دندان تازه اش جدا کند. توجه به نیاز کودک با توجه به سنش می‌تواند شما را در تصمیم گیری برای خرید اسباب بازی یاری دهد.

   

بعضی از انواع اسباب بازی های کودکان

پلاستیکی:
در حال حاضر بیشتر اسباب بازی های ساخته شده برای کودکان از جنس پلاستیک می باشد، اسباب بازی های پلاستیکی به علت داشتن تنوع رنگ و تنوع در مدل طرفداران زیادی در بین کودکان و حتی والدین دارد، البته از آنجا که در پاره ای از مواقع سمی بودن و کیفیت پایین اسباب بازی های پلاستیکی گزارش شده است،پدر و مادرها باید توجه بیشتری داشته باشند تا از گروهی از اسباب بازی های پلاستیکی که از نظر بهداشتی مناسب هستند تهیه کنند تا برای کودکانشان مشکلی به وجود نیاید.    
اسباب بازی پلاستیکی 
چوبی:

دسته دیگری از انواع اسباب بازی ها برای کودکان که نسبتا جدیدتر هم هستند اسباب بازی های چوبی هستند، اسباب بازی های پلاستیکی بیشتر جنبه سرگرمی و بازی دارند در صورتیکه نوع چوبی این وسایل بیشتر بازی های فکری و ذهنی هستند و کمک به قوه تخیل کودک می کنند. یکی از مزایای اسباب بازی های چوبی خاصیت آرامش بخش بافت چوب می باشد. و در ضمن به دلیل مقاوم بودن و کمتر آسیب پذیر بودن آنها مقرون به صرفه ترهستند.   
خرید اسباب بازی 

فومی:
دسته دیگر اسباب بازی ها نوع فومی آن ها می باشد، مزیت های گروه اسباب بازی های فومی می تواند دلیل خوبی برای تهیه آن ها باشد، از جمله آن ها می توان به بهداشتی بودن آن ها اشاره کرد، مزیت دیگر این گروه انعطاف و نرمی شان است که می تواند حس لامسه کودک را درگیر خود کند، اسباب بازی فومی فاقد لبه های تیز است و به دلیل سبک بودن آنها می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان اسباب بازی کودکمان باشد، بسیاری از بازی هایی که از فوم تولید می شوند جز، ابزارهای آموزشی و تقویت ذهن حساب می شوند و برای والدینی که رشد روحی و ذهنی کودشان به همان اندازه رشد جسمی آنها اهمیت دارد گزینه مناسبی خواهد بود. اگر تمایل به تهیه این نوع از اسباب بازی دارید دقیقا مکان درستی را انتخاب کردید، بازی های فومی ساخته شده در این مجموعه کاملا بومی سازی شده و طراحی و ساخت ایرانی دارد،که همین نکات باعث شده تا قیمتی فوق العاده داشته باشند و حتی نسبت به اسباب بازی های چوبی مقرون به صرفه تر باشند، برای بازدید و خرید محصولات فومی می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید.
  
اسباب‌ بازی فومی 
 برای دیدن محصولات متنوع فکرآفرین و خرید اسباب بازی های فومی از منوی سایت به صفحه محصولات رجوع کنید.