اسباب بازی فومی
طراحی و تولید لی لی فومی فکرآفرین با کیفیت بالا و دارای استاندارد از آلمان بوده و فروش لی لی فومی به صورت عمده و جزئی برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید و یا سفارش لی لی فومی فکرآفرین از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا آدرس پست الکترونیکی و یا خرید آنلاین بخش فروشگاه اقدام کنید.برای سفارش به صورت عمده با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید تا لیست قیمت و توضیحات لازم به شما ارائه شود . 
021-33984955
لی لی فومی
 
 لی لی فومی
لی لی فومی

سبد خرید لی لی فومی

انواع لی لی:

نوستالوژی دوران کودکی خود را امروز به فرزندتان هدیه کنید.

لی لی فومی از وسایل بازی و سرگرمی دوران کودکی اکثریت والدین به خصوص مادرها بوده است، نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا بازی لی لی جزء بازی های محبوب و پر تحرک می باشد که این روزها با نبودن حیاط و محیط های باز و کوچک شدن خانه ها کم کم به دست فراموشی سپرده ​شده است. کارشناسان و پژوهش گران به این نتیجه روشن رسیده اند که بازی، نیاز اولیه و ضروری کودکان است و هر چه امکان پرداختن آنها به بازی های سالم، سازنده و پر تحرک همانند لی لی بیشتر باشد، فکر و ذهن و جسم آنها بهتر پرورش می یابد و خصوصیت های اجتماعی آنها بهبود می یابد.

گروه طراحی بازی و سرگرمی فکرآفرین در اقدامی جالب و جدید این بازی پر تحرک و پر خاطره را از جنس فوم ​تولید کرده است تا کودکان امروزی که با معضل کمبود فضای آزاد مواجه هستند بتوانند در اتاق و یا در محل مهدکودک خود به انجام این بازی بپردازند. از آنجا که لی لی فکرآفرین از جنس فوم بوده در هنگام پرش کودک به روی آن صدای کمتری تولید شده و به هیچ عنوان با فرهنگ آپارتمان نشینی مغایرت ندارد و در ضمن در صورت افتادن کودک به علت منعطف بودن لی لی به کودک آسیبی وارد نمی شود، با تهیه این لی لی فومی علاوه بر اینکه خیال خود را از بابت داشتن تحرک کودکانتان راحت می کنید، از مزیت یادگیری مهارت حفظ تعادل و چیدن قطعات پازلی ​بازی لی لی بهره مند می شوید، ضمن اینکه کودک درون خود را نیز به سمت شادابی سوق می دهید.

 

بازی لی لی یکی از بازی های سنتی و دوست داشتنی است که علاوه بر سرگرمی، نوعی ورزش برای کودکان نیز محسوب می شود. این بازی دارای خانه های کوچک مربعی شکل می باشد که بر روی آن ها شماره ای درج شده است که اگر سنگ بر روی هر کدام از خانه ها بیفتد بازیکن نباید آن خانه را طی کند و باید از روی آن بپرد اما در موقع برگشت سنگ را بردارد و بقیه خانه ها را بپیماید. لی لی فومی فکرآفرین به دو صورت فارسی و لاتین تولید شده با مواد مرغوب و بهداشتی این امکان را فراهم می کند تا کودکان بتوانند در محیط هایی همچون خانه و مهدکودک به این بازی آموزشی و دوست داشتنی بپردازند و با شکل نوشتاری ارقام 1 تا 8 به دو صورت فارسی و انگلیسی آشنا شوند. همچنین این ابزار بازی، کفپوشی مناسب برای کف اتاق کودکان می باشد به این دلیل که خاصیت ضربه پذیری بالایی دارد و برای جلوگیری از صدمه دیدن کودکان مناسب می باشد.

ویژگی های لی لی فومی

  •  یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده   
  • امکان استفاده و بازی در هر مکان
  • بسته بندی به صورت کیف
  • در رنگ های شاد و متنوع
  • دارای هشت قطعه​
  • آموزش ارقام 1 تا 8 فارسی و لاتین
  • طراحی جذاب  

ابعاد کفپوش لی لی :

  • ابعاد 33.5*33.5 سانتیمتر با ضخامت 10 میلیمتر

گالری لی لی فومی :

لی لی فومی فکرآفرین
لی لی فومی فکرآفرین لی لی فومی فکرآفرین لی لی فومی فکرآفرین
021-339​20663     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل