توجه:
طراحی و تولید پازل الفبای فارسی فکرآفرین با کیفیت بالا و دارای استاندارد از آلمان بوده و فروش پازل الفبای فارسی به صورت عمده و جزئی برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید و یا سفارش پازل الفبای فارسی فکرآفرین از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا آدرس پست الکترونیکی و یا خرید آنلاین بخش فروشگاه اقدام کنید.برای سفارش به صورت عمده با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید تا لیست قیمت و توضیحات لازم به شما ارائه شود . 
021-33984955
پازل الفبای فارسی
تجربه نشان داده است در آموزش ، اجبار نباید عامل انجام کار باشد بلکه انگیزه و محرک اصلی باید حس کنجکاوی و شوق کشف باشد. از طرف دیگر، بچه ها بسیار به بازی علاقه مندند. بنابراین در سنین دبستانی، اگر آموزش را با بازی توام سازیم یا از طریق برانگیختن حس کنجکاوی، آنان را آموزش دهیم ، موفقیت چشمگیر خواهد بود.
معمولا در آموزش، بیشتر از حواس شنوایی و بینایی استفاده می کنند که این نوع آموزش را آموزش سمعی و بصری نامیده اند. برای این که آموزش عمیق تر باشد. باید از حواس دیگر هم استفاده کرد، یکی از این حواس، حس لامسه است.
در آموزش الفبا با حس لامسه ، لازم است حروف الفبا را در اشکال مختلف از جسم جامدی مثل چوب یا فوم بسازیم سپس چشم بچه ها را ببندیم و یکی از حروف مثل «ص» را به دست کودک بدهیم و از او بخواهیم پس از لمس ، نام آن حرف را همراه با نوع آن ، آخر یا غیرآخر و غیره بگوید.
در آموزش از طریق لمس می توان حروف را وارونه به دست کودک داد یا پس از دادن حروف ، تعدادی نقطه در اختیارش بگذاریم تا با استفاده از نقطه «سین» را «شین» و یا «ب» را «پ» کند؛ البته آموزش از طریق لمس برای نابینایان نقش اساسی دارد. ولی برای کودکان سالم ، نقش تفریح و تنوع در آموزش و تمرین می تواند داشته باشد.
این قبیل وسایل از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دیگر، با استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسان خبره بدون نقص تهیه شده و در اختیار همگان و بویژه معلمان کلاس های پایه اول قرار گرفته است.
پازل الفبای فارسی فکرآفرین محصولی مناسب جهت این کار بوده تا کودکان از طریق قرار دادن حروف الفبا در جای خود علاوه بر اینکه به یک بازی هوشی و فکری مشغول می شوند به یادگیری حروف نیز می پردازند.

 




 فروش اینترنتی 
 

021-33984955 (5 خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل