اسباب بازی فومی
طراحی و تولید پازل دو بعدی فومی فکرآفرین با کیفیت بالا و دارای استاندارد از آلمان بوده و فروش پازل دو بعدی فومی به صورت عمده و جزئی برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید و یا سفارش پازل دو بعدی فومی فکرآفرین از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا آدرس پست الکترونیکی و یا خرید آنلاین بخش فروشگاه اقدام کنید.برای سفارش به صورت عمده با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید تا لیست قیمت و توضیحات لازم به شما ارائه شود . 
021-33984955
021-33984955
پازل 2 بعدی اشکال

پازل ​2 بعدی اشکال                                                                                

 

پازل 2 بعدی اشکال تولید فکرآفرین محصولی مناسب جهت بازی و سرگرمی کودکان است. فکرآفرین تولید کننده انواع محصولات و اسباب بازی های خلاقانه جهت ارتقای سطح هوشی و فکری کودکان می باشد. پازل بهترین بازی برای سرگرمی، آموزش و افزایش قدرت تفکر و تخیل کودکان می باشد زیرا کودکان با چیدن قطعات پازل در کنار هم از نیروی فکر خود استفاده می نمایند که این باعث افزایش هوش آن ها می گردد.

پازل دو بعدی اشکال پازلی مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان بوده که می توانند با چیدن آنها اشکال را ایجاد نمایند. آن ها می توانند به تنهایی، به کمک والدین و سا همراه با دوستانشان پازل ها را بچینند.

پازل دو بعدی از فوم مرغوب و بهداشتی و ضد حساسیت تولید می شود تا سازگار با پوست کودکان بوده و حساسیتی برای آن ها ایجاد نکند.


ویژگی های پازل 2 بعدی اشکال :

  • یک بازی سرگرم کننده و لذت بخش
  • در چندین رنگ شاد و متنوع
  • بسته بندی سلفون

ابعاد پازل 2 بعدی اشکال:

  • ضخامت ورق از 1 الی 5 میلی متر

 

 

گالری پازل 2 بعدی اشکال :

پازل دو بعدی اشکال
c21
پازل دو بعدی اشکال
c22
پازل دو بعدی اشکال
c23
پازل دو بعدی اشکال
c24




021-339849555 خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل