تبلیغاتی فومی

تولید کلاه تبلیغاتی فومی فکرآفرین با کیفیت بالا و استاندارد از آلمان بوده و فروش کلاه تبلیغاتی فومی به صورت عمده و جزئی می باشد. شما می توانید برای خرید کلاه تبلیغاتی فومی از طریق شماره نمایندگی کلاه تبلیغاتی فومی و یا آدرس پست الکترونیکی از لیست قیمت کلاه تبلیغاتی فومی آگاهی یابید.
021-33984955

کلاه تبلیغاتی فومی
 

کلاه تبلیغاتی کلاه تبلیغاتی                                     


کلاه تبلیغاتی یا کلاه راهپیمایی یکی از ​تولیدات فروشگاه اینترنتی فکرآفرین می باشد. این کلاه لبه دار بوده و به عنوان کلاه آفتابگیر جهت پیاده روی های طولانی مدت مانند راهپیمایی، کوهنوردی و گشت و گذارهای کنار ساحل در روزهای آفتابی، ​مناسب و قابل استفاده می باشد. این کلاه تبلیغاتی نقاب دار از جنس فوم eva است و ​دارای رنگ های متنوعی می باشد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان انواع تبلیغات مانند طراحی لوگو و یا شعارهای مرتبط با حوزه فعالیت مشاغل متعدد را بر روی آن ها چاپ نمود. همچنین یکی دیگر از دلایل استقبال از کلاه راهپیمایی قابلیت طراحی و چاپ بر روی آن مطابق سفارش مشتریان می باشد، زیرا کلاه را به هدیه ای جالب برای مخاطبان نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی یا خصوصی جهت شرکت در مراسم جمعی و مناسبت های گوناگون تبدیل کرده است.  

ویژگی های کلاه تبلیغاتی:

  • دارای شیارهای متعدد جهت تغییر اندازه
  • ساخته شده از فوم بهداشتی، نرم

  

ضخامت کلاه تبلیغاتی:

    3 میلی متر

 

توجه :

" کلاه تبلیغاتی فومی یا کلاه راهپیمایی جزء محصولات سفارشی می باشد که در تیراژ بالای 1000 عدد سفارش چاپ گرفته می شود و طرح مورد نظر شما روی کلاه چاپ می شود."

 

 

021-33984955 (5خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل