تجهیزات مهد کودک
تولید تجهیزات مهدکودک فکرآفرین با کیفیت بالا و استاندارد از آلمان بوده و فروش تجهیزات مهد کودک به صورت عمده و جزئی می باشد. شما می توانید برای خرید تجهیزات مهد از طریق شماره نمایندگی تجهیزات مهد کودک و یا آدرس پست الکترونیکی از لیست قیمت انواع تجهیزات مهد آگاهی یابید.
021-33984955
تجهیرات مهدکودک
سال های پیش از مدرسه یکی از مهم و حساس ترین سنین کودکان محسوب می شود که دیگر محیط خانه و آموزش والدین برای تربیت و اجتماعی کردن کودکان کافی نیست.
کودک برای رسیدن به رشد اجتماعی و اجتماعی شدن نیاز به محیط و اجتماع جدیدی دارد که بتواند به آن توانمندی ها برسد. این محیط جدید می تواند مهدکودک، آمادگی و... باشد که گام گذاشتن به مهدکودک دگرگونی بزرگی در زندگی اجتماعی کودک به وجود می آورد. سپس کودکان یاد می‌گیرند که همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به کودکانی که در خانه می‌مانند اعتماد به نفس بیش تری نیز داشته باشند. زیرا آن‌ها باید در مهد کودک با کودکان زیادی سازگار باشند و یاد می‌گیرند که همیشه اولویت با آن‌ها نیست، و اینکه چگونه با کسی دوست بشوند.
یک مهدکودک خوب باید ویژگی های خاصی داشته باشد مثلاً آموزش های لازم به کودک داده شود، فضایی شاد و دوست داشتنی برای کودک باشد، کودک را برای رفتن به مدرسه آماده کند و کودک در آن احساس امنیت و آرامش نماید.
با استفاده از تجهیزات مهد کودک فکرآفرین که شامل انواع پازل های فکری و آموزشی، پازل بازی، کفپوش و دیوارپوش مهد کودک، ضربه گیر مهدکودک و دیگر ​تجهیزات مهد کودک که در رنگ های شاد و متنوع تولید می شوند می توان فضایی شاد، آموزشی و با امنیت بالا را برای کودکان ایجاد نمود.

  تجهیزات مهد کودک
تجهیزات مهدکودک
تجهیزات مهد کودک


 فروش اینترنتی 
 

021-33984955 (5 خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل