لوازم مهدکودک
تولید لوازم مهد کودک فکرآفرین با کیفیت بالا و استاندارد از آلمان بوده و فروش لوازم مهد کودک به صورت عمده و جزئی می باشد. شما می توانید برای خرید لوازم مهدکودک از طریق شماره نمایندگی وسایل مهد کودک و یا آدرس پست الکترونیکی از لیست قیمت وسایل مهدکودک آگاهی یابید.
021-33984955
لوازم مهدکودک
پیدا کردن یک مهدکودک خوب یکی از دغدغه‌های همیشگی پدر و مادرهاست. والدین می‌خواهند حالا که قرار است کودکشان چند ساعتی از آنها دور باشد، بتواند بهترین استفاده را ببرد.
کودکانی که به مهدکودک می‌روند زمینه رشد اجتماعی‌شان فراهم می‌شود و در تعاملات اجتماعی شکل می‌گیرند. بسیاری از رفتارهایی که کودکان درخانه نیاموخته‌اند، درجای دیگری به نام مهدکودک می‌آموزند. رفتارهای منفی یا رفتارهایی که چندان مثبت یا جامعه‌پسند نیستند، در مهدکودک کم‌رنگ می‌شوند.
هر چه مهد کودک به یک خانه شباهت بیشتری داشته باشد، کودک در آن‌جا احساس راحتی و امنیت بیشتری می‌کند.
برنامه های آموزشی مهدکودک در واقع باید به عنوان یک زنگ تفریح در کنار فعالیتهای گروهی و فردی باشد که کودک در آن زمان با گروه همسال بازی می کند.
کلاس های یک مهدکودک مناسب ، رشد ارزشمندی در کودکان، هویت فرهنگی، استقلال و نیروهای فردی آنها را تشویق می کند.
از مواردی که در انتخاب یک مهد خوب از اهمیت بالایی برخوردار است امکانات و لوازم مورد استفاده در مهدکودک می باشد. لوازم مهدکودک باید ساده و بی خطر بوده، با روحیه کودک مناسب باشد و همچنین جنبه بازی و آموزشی برای ​او داشته باشد تا حس خلاقیت و کنجکاوی کودک را افزایش دهد. وسایل و لوازم مهد کودک فکرآفرین از جمله کفپوش و دیوار پوش، انواع پازل های آموزشی، پازل های بازی، انواع ضربه گیر مهدکودک و ​سایر تجهیزات با رنگ های شاد، گواهی استاندارد و گواهی بهداشت، مناسب جهت استفاده در مهد کودک ها می باشد.

  لوازم مهد کودک
لوازم مهد کودک
لوازم مهد کودک
 فروش اینترنتی 
 

021-33984955 (5 خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل