تبلیغاتی فومی

تولید پد موس تبلیغاتی فومی فکرآفرین با کیفیت بالا و استاندارد از آلمان بوده و فروش پد موس تبلیغاتی به صورت عمده و جزئی می باشد. شما می توانید برای خرید پد موس تبلیغاتی از طریق شماره نمایندگی پد موس فومی و یا آدرس پست الکترونیکی از لیست قیمت پد موس تبلیغاتی آگاهی یابید.
021-33984955

پد ماوس تبلیغاتی

پد موس تبلیغاتی                                               پدموس

 

پد موس تبلیغاتی یکی از انواع محصولات سفارشی واحد تحقیقاتی فکرآفرین می باشد که از فوم eva ساخته می شوند. شایان ذکر است استفاده از این نوع فوم بر روی کیفیت پد موس تبلیغاتی تآثیر بسزایی می گذارد. کاربردی بودن و قابلیت استفاده پدموس بر روی میز کامپیوتر در منازل  و ادارات آن را به کالایی تبلیغاتی جهت معرفی مشاغل  که مورد تائید صاحبان کسب و کار می باشد تبدیل نموده است. به این ترتیب که مبلغان با چاپ لوگو و معرفی عملکرد خود در قالب شعاری واحد فعالیت خود را به سایر افراد و اقشار جامعه معرفی می کنند و با اهدای  انواع پدموس تبلیغاتی طرح دار  به مخاطبان بر ماندگاری برند و فعالیت های خود در ذهن آن ها می افزایند.

 ابعاد پد موس تبلیغاتی:

  • 24*18سانتی متر
  • 28*21سانتی متر

 ضخامت پد موس تبلیغاتی:

4     میلی متر

 

منظور از تیراژ بالا ، تیراژ بالای 1000 عدد می باشد .

توجه : "پد ماوس ژله ای تبلیغاتی جزء محصولات سفارشی می باشد که در تیراژ بالا سفارش گرفته و با طرح مورد نظر شما تولید می شود. "


021-33984955 (5خط)     info@fekrafarin.com      بازگشت به صفحه قبل